تن‌ها

بسم‌الله| هنوز به ماه نرسیده بود روزهای با هم بودنمان. ایستادم کنارت. گفتم «چرا تن‌ها؟». آستین‌هایم را زدم بالا و دست‌هایم را گذاشتم روی‌ ظرف‌های نشسته. یاد بچه‌گی‌هایمان افتادی. گفتی «آن‌روز توی حیاط خانه‌تان خیلی تلاش کردی حباب درست کردن را یادم بدهی. یادت هست؟» گفتم « یادم هست دوست داشتم برسانمشان به ماه». با انگشت‌های کفی‌ات حلقه‌ای درست کردی و نفس کشیدی تویش. حباب رنگی با نفس‌هایت بزرگ شد و رفت بالا. نشست کنار قرآن روی طاقچه.
هنوز به ماه نرسیده بود روزهای با هم بودنمان که حباب تو رسید به آسمان. به ماه.

89 |سی‌روزنامه |سوم

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ
روزسوم|نگاره‌های ماه (6)

 نشانه                                                حرکات کوچک تو شده است خدای بزرگ این روزهای من...


دعای روز سوم:

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ والتّنَبیهَ وباعِدْنی فیهِ من السّفاهة والتّمْویهِ واجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.......... خدا! امروز به من یه عقل درست و حسابی بده و نذار گیج و گول (و تو عمقِ نفهمی) سر کنم. ای‌بخشنده‌ترین! (این دستای خالی رو ببین و) به من از هر چی خوبیِ توی روز سوم هست سهمی چیزی قسمتم کن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
مهدی شریفی

نظرات  (۱۰)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۰ پلک شیشه ای
:(

خ چسبید ...

پاسخ:
پاسخ: چرا :( ؟!!
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۷ پلک شیشه ای
حظّی ک باید از دو روز قبل نبردم. ب گمانم تا آخر همین طور باشه :(

پاسخ:
پاسخ: ایشالله که این طور نباشه!:)
البته یه بازیه دیگه هم هست که میتونی ازش دزس بگیری اگه یادت مونده باشه..
برد علی اکبر و قهقه ی مستانه به همراه همین محمد خان و بعد شد آن چه که نباید می شد...
الاهی آمیییییییییییییییییین
.
.
.
حس زنانه ی ما یک چیزهایی میگه بهمون! ها؟... بله؟ . و بله؟ ..

پاسخ:
پاسخ: :))
لطفا سلیقه ی خود را در وبلاگ ما به اشتراک بگذارید
با خانوم خونه هستیم

پاسخ:
پاسخ: :))
میترسم من سلیقه به خرج بدم سطح مسابقه زیر سوال بره !!!
:)

سلام ماه بانو...
طاعاتت قبول..


زیبا بود...

پاسخ:
پاسخ: :)
زیبا دیده شد...
آرزوی قبولی برای شما هم...
سلام
مبارکتون باشه. عمیقا خوشحال شدم.
خدای بزرگ این روزهای من !
خیلی خوب بود بانو... دعاتون دسته جمعی مقبول انشاالله.

پاسخ:
پاسخ: خوب دیده شد..ایشالله

۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۴ خلوت نشین
مبارک باشه
ان شاءالله بسلامتی و خوشی
قدمش خیر باشه براتون
و کلی دعای خوب دیگه

خیلی خوشحالم ...
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۴ خلوت نشین
راستش اولش فکر کردم با یک تست هوش دیگه روبرو شدم
اما کمی دقت نتیجه داد :)
و مایه مسرت ...

پاسخ:
پاسخ: :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی