تن‌ها

بسم‌الله| هنوز به ماه نرسیده بود روزهای با هم بودنمان. ایستادم کنارت. گفتم «چرا تن‌ها؟». آستین‌هایم را زدم بالا و دست‌هایم را گذاشتم روی‌ ظرف‌های نشسته. یاد بچه‌گی‌هایمان افتادی. گفتی «آن‌روز توی حیاط خانه‌تان خیلی تلاش کردی حباب درست کردن را یادم بدهی. یادت هست؟» گفتم « یادم هست دوست داشتم برسانمشان به ماه». با انگشت‌های کفی‌ات حلقه‌ای درست کردی و نفس کشیدی تویش. حباب رنگی با نفس‌هایت بزرگ شد و رفت بالا. نشست کنار قرآن روی طاقچه.
هنوز به ماه نرسیده بود روزهای با هم بودنمان که حباب تو رسید به آسمان. به ماه.

71 |سی‌ روزنامه |بیست‌ و‌ چهارم

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۷ ب.ظ
روزاول |یک‌وجب‌زیرآب
روزدوم |آرماتوربند
روزچهارم |چراغ‌مطالعه
روزپنجم  |کرم‌ها
روزهفتم |ماندگاری
روزنهم |سینک
روزدهم |موشک‌زپرتی
روزیازدهم |نگاره‌های‌ماه
روزدوازدهم |گردی‌های‌فلزی
روزسیزدهم |چروک‌ها
روزهفدهم |مرکه
روزهجدهم |ساکت‌ترین‌مرد
روزنوزدهم |.....
روزبیستم |پیچ‌خوردن
روزبیست‌ویکم |تولدیک‌روضه‌
روزبیست‌ودوم  |ازکوچکی‌های‌روح
روزبیست‌وسوم |عرف‌با واو‌ اضافه

روزبیست‌وچهارم  |نگاره‌های‌ماه(۳)

به امید ظهورش....

 

 

 نگاره(۳)



دعای روز بیست‌وچهارم: اللهمّ إنّی أسْألُکَ فیه ما یُرْضیکَ وأعوذُ بِکَ ممّا یؤذیک وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ ولا أعْصیکَ یا جَوادَ السّائلین......... خدام! ازت می‌خوام تو این روز اون‌چیزی‌ که راضیت‌ می‌کنه بهم بدی و از چیزی که دل‌آزرده‌ت می‌کنه دورم کنی. ازت می‌خوام توفیق بدی بهم که نوکری و اطاعتتو کنم، که گناه نکنم. ای بخشنده‌ی همه حاجت‌دارها!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
مهدی شریفی

نظرات  (۶)

سلام ...
هر چی فکر میکنم فقط به نظرم این میاد که عده ای دارن زحمت می کشند تا محصولی به دست کسی برسه که شاید خیلی هم قدر این زحمات رو ندونه !!! ...چرا اینجوری فکر میکنم رو نمیدونم !!!

پاسخ:
پاسخ: سلام...
ولی من هرچی فک میکنم فقط به نظرم این میاد که عده ای دارن زحمت می کشند تا محصولی بدست کسی برسه که شاید اصلا حقش همچین زحمتی نباشه و این زحمت جز رنجوندن دل اونا و نارضایتی خدا هیچی دیگه به همراه نداره!!!!!
ولی خیلی جالب بود نگاه تون برام
خیلی خیلی به فکر فرو برد مرا!:))
خزانه غیب، واسطه ها و کسی که نیاز به کمک داره و ...

"... و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ..."



اون عروسکه و اونی که روی سر یکی دیگه ایستاده ما رو کشت. :)

پاسخ:
پاسخ: کسی که نیاز به کمک دارد....
"...ممنون..."
فکرش مارا هم.:)
به جای آن‌که سنگ هدیه‌ صورت و تن و بدنم کنی با سنگ‌ها برایم خانه‌ای بساز از تا رو پود صداقت شاید که تغییر کنم و بشوم همان که «او» دوست دارد.

پاسخ:
پاسخ: آمین!
سلام
چقدر عجیبه این نگارتون!
دو طرفه میشه بهش نگاه کرد
از یه طرف یا دارن به اون مادر و بچه کمک میکننیا شادم دارن به ظالم کمک می کنن
به فلسطین که ربطی نداره؟!

پاسخ:
پاسخ: سلام
آره به مظلوما خیلی ربط داشت و دارن به ظالما کمک میکنن
بی ربطم نیست...

سلام
م.نم در نگاه اول فلسظین اود به ذهنم!
فقط خانم ماه چرا صرت دو تاشون سیاهه؟
اون عروسک دست بچه هه خعلی باحاله:) عروسکه دیگه هوم؟
یا علی
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۵ مَـ ه جَـبـیـن
من فک میکنم اونایی که صورتاشون سفیده مهربون و خیرخواه هستن ..
و میخوان که خیری به بعضی ها برسونن ..
اون بعضی ها هم که صورت ِ شون سیاهه بدجنس و خبیث هستن .. دنبال ِ شر هستن .. و یا اصلن یه جایی هست که میگن :
"اصن خوبی ب طرف نیومده !!"
فک کنم برای صورت سیاه ها بِ کار میره ..

مممم
دیگه فقط همین ب ذهنَ م رسیده .. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی